Label

Aktiviti (1) Cerpen (2) discuss (3) filem (1) gosip (1) health (3) how (3) Islam (17) MY DIARIES (9) nukilan (2) petua (1) politik (1) semasa (1) sharing is caring (1)

Dapat Duit Free

Dapat duit free siapa tak nakkan. Kalau tanya budak kecik pun diorang nak. Tapi duit free yang aku nak cerita ni berkenaan bantuan RM500 dari kerajaan tu....Terima kasih kepada kerajaan Malaysia.

Kita sebagai rakyat Malaysia sepatutnya bersyukur kerana negara kita aman damai, makmur dan maju jika nak dibandingkan dengan negara lain.Baru2 ni kerajaan ada melancarkan BR1M. Tak payah la aku nak cerita panjang, semua orang mesti tahukan..

Mr.Man saya adalah salah seorang yang telah mengisi borang BR1M tu hari dan semalam dia dah pun dapat voucher tu.

Alhamdulillah..dapat la pi renew roadtax & insuran "cik kia sephia" yang dah expired 14 feb 2012 hari tu..Once again thank you BN for the help.



1 ulasan:

  1. BN and Kerajaan adalah tidak sama. Tidak patut disamakan. Duit ini sepatutnya diberi oleh kerajaan untuk menolong yang kurang berupaya, bukannya untuk membeli undi bagi pihak BN!

    BalasPadam