Label

Aktiviti (1) Cerpen (2) discuss (3) filem (1) gosip (1) health (3) how (3) Islam (17) MY DIARIES (9) nukilan (2) petua (1) politik (1) semasa (1) sharing is caring (1)

Konsert


Konsert tu apa? Adalah mustahil untuk manusia zaman sekarang tak tahu dan tak pernah pergi konsert. Konsert ni ada konsert yang berbayar dan konsert yang tak berbayar...


Setahu aku konsert yang berbayar biasanya ditempat tertutup dan kalau nak masuk mestilah kena bayar. Dah tu ada yang harga dia mak datok boleh tahan mahalnya.

Konsert yang tak berbayar pulak biasanya ditempat terbuka, contohnya macam konsert jom heboh.

Apa pasal pulak dok melalut-lalut cerita pasal konsert ni...Sebenarnya aku cuma nak bagi tau korang yang "Seumur hidup aku, aku tak pernah pergi tengok konsert" tu aje....

Kata En.Man...buat apa nak berhimpit-himpit dan bersempit-sempit. Artis tu pulak nampak kecik je atas pentas. Tengok kat tv je bagus...nampak muka dan lubang hidung artis tu dengan jelas...



2 ulasan:

  1. kalau gua pernah pergi dua kali je. konsert jom heboh and siti nurhaliza.

    #selamat berkenalan :)

    BalasPadam
  2. tipu r... yang pergi tgk konsert raihan tu aper..

    BalasPadam