Label

Aktiviti (1) Cerpen (2) discuss (3) filem (1) gosip (1) health (3) how (3) Islam (17) MY DIARIES (9) nukilan (2) petua (1) politik (1) semasa (1) sharing is caring (1)

Memandu Kereta




"Apa lagi...belajarlah bawak kereta tu. Senang nanti........"
Mak ai....bukan tak nak tapi gemuruh, gementar, panik dan macam2 lagi lah bila pegang stereng kereta tu.
Jadi penumpang je pun aku selalu cemas bila ada kenderaan lain tetiba je laju sebelah kereta yang aku naik atau pun bila ada kenderaan besar berdekatan...ni kan pula aku yang nak drive...
Jangan kata nak drive, nak lintas jalan yang ada banyak kenderaan pun aku panik...kadang2 tu lintas jalan sambil menjerit...huhuhu...
Memang aku teringin nak drive sendiri...tapi macam mana nak hilangkan perasaan gemuruh dan cepat panik aku ni...???



Tiada ulasan:

Catat Ulasan