Label

Aktiviti (1) Cerpen (2) discuss (3) filem (1) gosip (1) health (3) how (3) Islam (17) MY DIARIES (9) nukilan (2) petua (1) politik (1) semasa (1) sharing is caring (1)

Kahwin oh kahwin....

Kahwin..kahwin...kahwin...kadang-kadang pernah tak korang terfikir apa tujuan sebenar korang berkahwin...???

  • Sebagai teman untuk mengadu dan berbicara...
  • Sebagai teman dihari tua...
  • Sebagai mesin ATM...
  • Sebagai pemuas nafsu semata-mata...
  • Kerana cinta semata-mata...
  • Untuk mendapat zuriat semata-mata...
  • Nak lari dari masalah keluarga...
dan mungkin banyak lagilah. Kadang-kadang aku pelik manusia ni cakap kahwin sebab begini begitu tapi cakap tak serupa bikin. ermmmm....apa kata korang tambah lagi apa sebab korang berkahwin (kat tempat komen ok...)

Apa2 pun kalau korang nak kahwin ikutlah jalan dan prosedur yg betul supaya takde masalah dikemudian hari ok...Perkahwinan ni ibarat membina masjid jadi jagalah masjid kiter dengan baik supaya tak runtuh....


1 ulasan:

  1. kawen??nk kwen jugak tp bile bce entry nie.tibe2 terpk sejenak..tp msh stdy.jangan harp la dpt kwen.huhuhuhu..

    ps: dh follow n dah click churp2.hope sudi bls blik.=)

    BalasPadam