Label

Aktiviti (1) Cerpen (2) discuss (3) filem (1) gosip (1) health (3) how (3) Islam (17) MY DIARIES (9) nukilan (2) petua (1) politik (1) semasa (1) sharing is caring (1)

Pelawat unik

Sebelum ni aku tak tahu pun apa tu pelawat unik..maklumlah aku ni pun baru je aktif dengan dunia blog ni. Sekolah pun tak lah tinggi...tapi setahu aku pelawat unik ni penting untuk kita dipilih oleh pengiklan2 ni. Kalau banyak pelawat unik tinggilah peluang terpilih...So one day tu aku pun tanyalah kat nuffnang dan diorang reply :
Pelawat unik adalah lawatan daripada PC yang berbeza setiap hariPC yang berlainan mempunyai alamat IP yang berbeza yang dipanggil pelawat unik.


Oh...semoga sesiapa yang macam aku dok tertanye-tanye mende pelawat unik tu terjawablah sudah pertanyaan kite ye...peace <3


Tiada ulasan:

Catat Ulasan